Khidmat Bantuan Pembelian DBPNiaga

Selamat datang ke Khidmat Bantuan Pembelian DBPNiaga

Khidmat ini diperkenalkan bagi membantu anda yang mengalami masaalah untuk membuat pembelian di laman DBPNiaga.my. Untuk terus berhubung dengan petugas kami menerusi talian Whatsap sila klik pautan di bawah dengan menyatakan masalah pembelian anda untuk kami bantu. 

Sila klik >>> WhatsApp 019-214 1956 <<<

Waktu operasi Khidmat Bantuan Pembelian DBPNiaga
Hari: Isnin - Jumaat
Pukul: 9am - 5pm 
(kecuali cuti umum)

Terma dan Syarat pembelian menerusi Khidmat Bantuan Pembelian DBPNiaga
1. Pembayaran hanya boleh dibuat melalui pindahan akaun, pembayaran di kaunter bank atau mesin deposit tunai (CDM) sahaja.
2. Selepas pembayaran dibuat sila hantarkan gambar slip/resit/bukti pembayaran untuk tujuan pengesahan pembayaran. 
3. Bagi kaedah pembelian secara Whatsapp, pengesahan pembayaran akan dibuat selepas tempoh masa 12 jam.
4. Kegagalan menghantar slip/resit/bukti pembayaran akan menyebabkan pembelian tidak akan diproses dan pesanan akan dibatalkan dalam tempoh masa 3 hari. 
5. Pembelian diproses dalam tempoh 2 hingga 3 hari bekerja dan penghantaran akan memakan masa 3 hingga 5 hari bekerja. 
6. Petugas DBPNiaga akan menghantar tracking number sejurus selepas penghantaran dibuat dan semakan boleh dibuat dalam tempoh 12 jam.
7. DBP akan menanggung kos pemulangan dan penghantaran semula buku/majalah sekiranya terdapat kerosakan atau tersalah tajuk atas faktor kecuaian daripada pihak DBP sendiri.
8. Untuk membuat pemulangan, sila hubungi pihak DBP dalam tempoh seminggu dari tarikh terima.
9. DBP tidak akan menanggung sebarang kos pemulangan jika pembeli sengaja ingin menukar buku/majalah atas faktor tidak berminat atau tersalah beli.
10. Pembayaran perlu dibuat dengan jumlah yang tepat kerana tiada pemulangan baki.
11. Bayaran yang diterima tidak akan dikembalikan.

Terima kasih